چهار "یک" درمان سنتی چینی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چهار "یک" درمان سنتی چینی

چهار "یک" درمان سنتی چینی به معنای یک داروی خوراکی چینی، یک بطری مخلوط Maikang، می کند از خارجی چینی پزشکی و حوضه از پا حمام پزشکی، آنها درمان های منحصر به فرد از بیمارستان ما می باشد.

پزشکی خوراکی چینی، آن است که توسط انواع بسیاری از گیاهان ساخته شده است و کسانی که گیاهان را می توان با توجه به لزوم ترکیب شده است. 49 فرم های دوزاژ و 196 نسخه و در مجموع وجود دارد. در طول درمان، ما سبزی های مختلف برای درمان عوارض مختلف استفاده کنید.

یک بطری مخلوط Maikang، هیچ تغییرات زیادی در مواد وجود دارد، اما می تواند کمک به تنظیم گردش خون، چه چیزی بیشتر، آن است که داروهای لازم برای درمان این بیماری است.

نشانی از خارجی چینی پزشکی از جمله دو شکل دوز و دو نسخه، آن را نیز با توجه به شرایط بیماری استفاده می شود. عملکرد آن است که به ترویج گردش خون و از بین بردن استاز خون.

حوضه از پا حمام پزشکی شامل 49 فرم های دوزاژ و 147 نسخه، آن است که قبل از خواب اهداف به ترویج گردش خون و تخلیه مواد سمی توسط پوست استفاده می شود.

مزایای استفاده از این چهار "یک" است که مواد تشکیل دهنده فعال در آنها را می توانید به طور مستقیم ضایعات رسیدن، توسط تخلیه سموم از پوست، آنها می توانند کمک به درمان بیماری کلیه بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها. در مقایسه با پزشکی غربی، آنها می توانند به این بیماری از علت زمینه ای و طبیعی تر درمان می کند.





:: برچسب‌ها: پزشکی گیاهی، چهار "یک" درمان سنتی چینی، درمان سنتی چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: